روغن آرگان

۱ بازديد
روغن آرگان



روغن آرگان همان ماده سلامت و زیبایی بخشی است، که موهای شما به آن نیاز دارد. این روغن از چند جنبه مختلف به موهای شما فایده می‌رساند. در عین حال طبیعی بودن این روغن، احتمال بروز هر گونه عارضه جانبی را در موهای شما از بین برده است. از طرفی کارایی روغن آرگان، به زیبایی مو ختم نمی‌شود. خواص این روغن باعث شده که استفاده از آن به معنای پیشگیری از اختلالات و حفظ سلامت مو باشد.

تقویت کننده ساقه مو

شکی نیست که یکی از بهترین روغن‌ها برای مو، همین روغن آرگان است. به خصوص در تقویت و سلامت بخشی به ساقه مو، این روغن حرف اول را می‌زند. حاصل ویتامین E و اسیدهای چرب مختلف در این ماده، بهترین سرم‌ طبیعی تقویت کننده ساقه مو می‌باشد.                

به همین خاطر از این روغن به عنوان لوسیون موی بعد از استحمام استفاده می‌شود. کافی است روغن آرگان اصل را خریداری کرده و بعد از هر بار حمام کردن، مقداری از آن را بر روی ساقه مو ماساژ دهید. بدین ترتیب کمترین نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، موهای صاف، درخشان و یکدست که خوب رشد می‌کند، است. همچنین ترکیب این ماده با روغن کنجد، یک سرم تقویت کننده و زیبایی بخش برای ساقه مو به وجود می‌آورد.

 

آبرسان

این ماده خاصیت آبرسانی قابل توجهی برای موها دارد. وجود ویتامین E در این روغن، اجازه نمی‌دهد که موها خشک شوند. همین خاصیت از بروز بیماری‌های مو مانند موخوره و شوره نیز جلوگیری می‌کند. همچنین با استفاده منظم از این روغن، دیگر اثری از موهای وز و یا شکننده باقی نخواهد ماند.

 

ضد التهاب

خاصیت ضد التهابی روغن آرگان، سلامت پوست سر را تضمین می‌کند. از آنجاییکه سلامت موها در گرو سلامت پوست سر است، این ماده از بهترین روغن‌‌ها برای سلامت مو به حساب می‌آید. انواع قارچ‌های پوست سر و عفونت‌های این ناحیه با روغن تراپی آرگان درمان شده و منافذ آن به لحاظ شرایط رشد طبیعی مو بهبود پیدا می‌کنند.

بازگرداندن درخشندگی و طراوت موها

چرب کردن موها با استفاده از محصولات غیرطبیعی فقط برای این که درخشان به نظر برسند، می‌تواند ظاهر شما را نامناسب جلوه دهد. استفاده از روغن آرگان چنین عوارضی ندارد. ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان موهای شما را به طور عمیق تغذیه می‌کنند و رطوبت آن را متعادل می‌کنند. نتیجه این تاثیر داشتن موهای ابریشمی و براق است، که برس زدن و نگهداری آن آسان است.

رفع وزی موها

یکی از مزایای اصلی استفاده از روغن آرگان برای مو این است که با ایجاد یک غلاف محافظ در اطراف ساقه مو، موهای شما را از وز شدن خلاص می‌کند. این به این معنی است که دیگر هیچ وز و موخوره‌ای روی موهای شما دیده نمی‌شود.

بهبود رشد مو

استفاده از روغن آرگان برای بهبود رشد مو پدیده جدیدی نیست. این ماده دارای فنل‌هایی است که فولیکول‌های مو را پشتیبانی و تقویت می‌کند. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن آرگان باعث تولید سلول می‌شود، در حالی که محتوای ویتامین آن باعث سلامت پوست سر می‌شود.

بهبود شرایط موهای فر

می‌توانید از روغن آرگان برای موهای مجعد هم استفاده کنید، زیرا به راحتی جذب می‌شود و می‌تواند موهای شما را بدون این که چرب به نظر برسد، تغذیه ‌کند. بنابراین، روغن آرگان را به پوست سر خود ماساژ دهید، تا از شر مشکلات پوست سر و موهای مجعد خلاص شوید.

بازسازی و ترمیم موهای خشک

دلیل اصلی استفاده از روغن آرگان برای موهایتان این است که حاوی روغن‌های ضروری و اسیدهای چرب است، که به آن قدرت بازسازی و ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده را می‌دهد. علاوه‌بر این، روغن آرگان با تغذیه عمیق، موهای شما را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.