کاشت مو از ریش به سر

۱ بازديد

کاشت مو از ریش به سر

یکی از مواردی که موقع  بررسی معایب کاشت مو از ریش مطرح می‌شود، استحکام و دوام موهای بانک مو است. افرادی که کاشت مو را تجربه می‌کنند، ممکن است شدت ریزش موی زیادی را تجربه کرده باشند و از بانک موی خوبی برخوردار نباشند.معمولاً این افراد به گرافت های بالایی برای انجام پیوند مو نیاز دارند. در این شرایط یکی از مواردی که متقاضیان و پزشکان درباره آن صحبت می‌کنند، امکان کاشت مو از ریش به سر است؛ یعنی اینکه متقاضی می‌خواهد از موهای ریش اش به‌عنوان فولیکول‌های پیوندی برای نواحی طاس سرش استفاده کند.

 

 

با توجه به اینکه موهای ریش استحکام بالاتری دارند و تراکم آن‌ها بیشتر است، کسانی که ریزش مو را تجربه کرده‌اند می‌خواهند موهای ریش را به ناحیه خالی سرشان پیوند زده و این ناحیه را پُرپشت و پُرمو کنند. درصورتی‌که همه افراد این امکان را نخواهند داشت.برای انجام کاشت مو از ریش به سر روشی به نام BHT استفاده می‌شود. در این روش که همانند روش FIT است هر فولیکول مو به‌صورت جداگانه برداشته شده و با پانچ مخصوص در نواحی طاس سر کاشته می‌شود.  همچنین، این عمل زیبایی نیاز به جراحی و بخیه ندارد و در یک جلسه انجام می‌شود.

 

با توجه به اینکه شدت طاسی سر فرد چقدر است و تعداد موهای ریش به چه اندازه‌ای می‌تواند این ناحیه را پوشش دهد عمل برداشت فولیکول و کاشت آن انجام خواهد شد. به‌ طور معمول، افرادی که طاسی سرشان زیاد است به حدود 1500 گرافت برای پوشاندن نواحی خالی سر نیاز دارند.این موها معمولاً از زیر چانه، پشت گردن، بانک مو و حتی ریش برداشته می‌شوند تا آسیب زیادی به زیبایی فرد نرسد؛ بنابراین برای برداشت فولیکول ها و کاشت آن‌ها، ابتدا باید پزشک نواحی قابل‌ اهدای مو را بررسی کند و سپس برداشت مو و کاشت آن را در نواحی مشخص‌شده انجام دهد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.