موهای فر

۱ بازديد

موهای فر


 
زیبایی موهای فر آن‌قدری هست که نیازی به گفتگو ندارد. اما همین موی زیبا، گاهی برای دارندگانش بسیار کلافه کننده می‌شود؛ از خشکی، گره خوردن بیش از حد و عدم حالت‌پذیری تا سخت شانه‌ شدن و وز همیشگی. اما نکته اینجاست که انجام روزانه و مرتب روتین موی فر، به علاوه استفاده درست و کامل از محصولات مراقبتی، می‌تواند به شما کمک کند تا از فر شدن طبیعی موهایتان لذت ببرید و زیبایی آن‌ها را نیز حفظ کنید.

انواع فر مو

به طور کلی موهای فر به هر صورتی که باشند نیاز به نگهداری و مراقبت دارند، وگرنه با توده موهایی سرکش و کلافه کننده مواجه خواهید بود که باعث خستگی و کلافگی شما می‌شوند.

  • فر طبیعی

همان‌طور که می‌دانید موی برخی از افراد به طور طبیعی و ذاتی فر و مجعد است؛ برخی موهای مجعد، بعضی دیگر فر درشت و یا فر ریز دارند. این افراد بایستی روتین مراقبت از موهای فر را انجام دهند، تا هم از خشکی بیش از حد مو جلوگیری شود و هم تارهای مو خوش حالت و سرزنده باقی بماند. 

  • فر موقت

شاید برایتان پیش آمده باشد که دلتان بخواهد برای تنوع و یا هنگام رفتن به مهمانی، موهایتان را موقتا فر کنید؛ برای انجام این کار می‌توانید از ابزار‌های حرارتی مناسب استفاده کنید و سپس با یک اسپری حالت دهنده، فرم موها را حفظ نمایید. لطفا قبل از فر کردن موهایتان به خوبی آنها را بشویید و خشک کنید. دمای دستگاه حرارتی را روی درجه کم قرار دهید و قبل از استفاده از این دستگاه ها از اسپری های محافظتی در برابر گرما استفاده نمایید.

  • فر دائمی

فرهای دائمی معمولا توسط آرایشگر و در آرایشگاه‌ها انجام می‌شوند و به مراقبت‌های مخصوصی نیز نیاز دارند. برای فرکردن موها در کوتیکول (بیرونی ترین قسمت تارهای مو) تغییر ایجاد می‌کنند. در واقع توسط حرارت بالا و مواد فر، پیوندهای دی سولفید مو شکسته می‌شود و مدل موی جدید تعریف می‌شود. اما باید توجه کنید که این تغییر حالت دائم نیست، در طول زمان از بین می‌رود و به تمدید نیاز دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.