قرص هیرتامین

۱ بازديد

قرص هیرتامین


هیرتامین یک مکمل غذایی است که با هدف ایجاد موهای سالم و جلوگیری از ریزش مو طراحی شده است. همانطور که از نامش مشخص است،  هیرتامین ترکیبی از ویتامین های قدرتمند تغذیه کننده مو، ترکیبات گیاهی، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که به طور همزمان  باعث رشد  وتقویت موها شده و ریزش آن را متوقف می کند. هیرتامین باعث افزایش قدرت فولیکول برای داشتن موهای محکم، براق و سالم می شود. علاوه بر موهای سالم ، این مکمل همچنین دارای مزایای اضافی برای داشتن پوست درخشان و ناخن های سالم است. قیمت یک بطری حاوی 30 کپسول 24.99 دلار است.  شما باید یک قرص هیرتامین در روز با یک لیوان آب، ترجیحاً بعد از صبحانه یا غذا مصرف کنید.

قیمت هیرتامین و ضمانت مکمل HairTamin :

عرضه یک ماهه HairTamin می تواند حدود 24.99 دلار برای شما هزینه داشته باشد که برای قیمت هیرتامین عدد بالایی نیست. در صورت خرید عمده، قیمت هیرتامین کمتر خواهد شد و مقداری دلار پس‌انداز می کنید. هزینه های عرضه دو ماهه 45.99 دلار است، در حالی که برای سه ماه ، شما باید 64.99 دلار و 129.99 دلار به مدت شش ماه پرداخت کنید. پس اگر از عرضه ماه‌های بالاتر استفاده کنید، قیمت هیرتامین برای شما مناسب‌تر خواهد بود و قیمت هیرتامین هزینه کمتری را برای شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که با توجه به کارایی بالای هیرتامین، قیمت هیرتامین بالا نیست. شاید بدون توجه به کاربرد این محصول، احساس کنید قیمت هیرتامین زیاد است ولی بعد از خواندن مشخصات محصول و کارایی زیاد آن، متوجه خواهید شد که قیمت هیرتامین، زیاد نیست و ارزش دارد که این مبلغ برای قیمت هیرتامین پرداخت شود. قیمت هیرتامین با توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن، اصلا قیمت بالایی نیست.

شرکت هیرتامن 60 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، بنابراین اگر متوجه هیچ تغییری در موهای خود نشدید ، می توانید درخواست بازپرداخت کامل آن کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.