تاثیر مکمل فیتو روی مو

۱ بازديد
تاثیر مکمل فیتو روی مو


قرص فیتو (PHYTO) یک مکمل غذایی است که از ترکیبات گیاهی مختلف تهیه می‌شود. واژه “فیتو” از کلمه یونانی “φυτόν” “(Phyton)” گرفته شده است که به معنای “گیاه” است. این واژه معمولاً برای توصیف ترکیبات گیاهی استفاده می شود. ترکیبات گیاهی شامل موادی مانند آنتی اکسیدان ها، فیتواستروژن ها و پلی فنول ها هستند که می توانند بر سلامت انسان تأثیر بگذارند.

مطالعات نشان داده اند که ترکیبات گیاهی می توانند به بهبود سلامت قلب، کاهش خطر ابتلا به سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد مغز کمک کنند. فیتو اولین مکمل ویتامینی که در سال 1969 برای تقویت رشد موی سالم، تقویت ناخن‌ها و روشن کردن پوست به لطف ترکیبات فعال طبیعی آن ایجاد شد. مکمل فیتو دارای مواد طبیعی است که هر دوز روزانه از این قرص متشکل از اسیدهای چرب ضروری و یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که باعث تولید کراتین، رشد موهای سالم، ناخن‌ها و مژه‌های بلندتر می‌شود.

ترکیبات قرص فیتو

مکمل فیتو فرمول‌های خود را با گیاهانی که ماهرانه انتخاب شده‌اند توسعه می‌دهد. از آنجایی که یک گیاه می‌تواند خواص گیاه دیگری را افزایش دهد، بیوشیمی دانان این شرکت دائماً به دنبال ایجاد ترکیبی از ترکیبات گیاهی با بالاترین عملکرد هستند. اما سوال اینجاست که این محصول دارای چه ترکیب طبیعی است که سبب کمک به مو، پوست و ناخن ما می شود؟ این ترکیب، در یک فرمول 100٪ گیاهی، اسانس‌های معطر و عصاره‌های گیاهان را با مزایای درمانی ترکیب می‌کند که برای اقدامات هم‌افزایی بسیار مکمل و ایده‌آل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.