الکتریسیته مو

۱ بازديد

الکتریسیته مو

عامل اصلی به وجود آمدن الکتریسیته مو، خشکی مو است. اگر موها در اثر عدم رسیدگی اصولی خشک و دهیدراته شده باشند، در معرض الکتریسیته بیشتری قرار می‌گیرند. هم چنین دکلره مو که یکی از عوامل اصلی خشک شدن مو است، به شدت می‌تواند باعث پرواز مو شود. به طور کلی خشکی و وز مو به هر دلیلی که ایجاد شده باشند الکتریسیته و پرواز مو را در پی دارند.
استفاده از لوازم حرارتی مثل سشوار و اتو مو نیز از جمله مواردی هستند که موجب آسیب به ساقه مو و خشکی مو می‌شوند که این موارد در نهایت الکتریسیته و پرواز مو را در پی دارند.
نور خورشید یا اشعه دستگاه سولاریوم نیز از مواردی هستند که می‌توانند خشکی و الکتریسیته مو را در پی داشته باشند. کلر آب استخر نیز ممکن است باعث خشکی مو و پرواز مو شود.
همانطور که گفته شد، موی خشک بسیار بیشتر از موی چرب دچار الکتریسیته می‌شود به طوری که ممکن است افراد دارای موی چرب اصلاً دچار این پدیده نشوند.
موخوره در گرو خشکی مو است و وز شدن مو را به دنبال دارد. هم چنین وز بودن مو عاملی برای مستعد کردن مو در مقابل الکتریسیته است. موی خشک در صورت عدم درمان و رسیدگی مشکلات زیادی را برای شما پدید می‌آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.