میکرونیدلینگ صورت

۱ بازديد

میکرونیدلینگ صورت


میکرونیدلینگ یک روش کم‌تهاجمی است که با تحریک تولید کلاژن باعث درمان مشکلات پوستی می‌شود. در این روش که به‌عنوان «درمان القای کلاژن» شناخته می‌شود، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و استریل، سوراخ‌هایی در لایه‌ی میانی پوست (درم) ایجاد می‌شود که کمی خونریزی می‌کنند. وجود این زخم‌های کوچک باعث می‌شود که بدن کلاژن و الاستین بیشتری بسازد که این امر در نهایت به افزایش استحکام پوست و جوانسازی آن منجر می‌شود.

به گفته‌ی انجمن پوست آمریکا (AAD)، پس از میکرونیدلینگ فرآیند ترمیم پوست می‌تواند به کاهش جای زخم‌ها و لکه‌های تیره و همچنین بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند. همچنین بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که این روش ممکن است باعث رشد مو در افراد مبتلا به آلوپسی (طاسی) شود.

اگر از سلامت خوبی برخوردار هستید و مشکلات پوستی خاصی دارید که به درمان‌های خانگی یا سایر روش‌ها مانند لایه‌برداری شیمیایی پاسخ نداده‌اند، ممکن است کاندیدای ایدئالی برای میکرونیدلینگ باشید. گاهی اوقات، میکرونیدلینگ آخرین راهکاری است که قبل از انجام روش‌های تهاجمی‌تر به افراد پیشنهاد می‌شود.

متخصص پوست می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای انجام میکرونیدلینگ کمک کند. با این حال، به یاد داشته باشید که ممکن است چند ماه طول بکشد که اثربخشی این روش را ببینید. به‌علاوه، احتمالاً برای دستیابی به نتیجه‌ی دلخواه به چند جلسه درمان نیاز خواهید داشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.