تفاوت آر.اف فرکشنال با هایفوتراپی

۱ بازديد

تفاوت آر.اف فرکشنال با هایفوتراپی


تفاوتهای هایفو و آراف عبارتند از:

  1. آشکارترین تفاوت اینست که هایفو و آراف برای حرارت دادن به بافتهای عمیق پوست از تکنولوژیهای متفاوتی استفاده میکنند. هایفو انرژی امواج فراصوت استفاده میکند در حالی که آر اف امواج رادیویی استفاده میکند.
  1. هر کدام از تکنولوژیها بر لایه های مختلفی (گاهی تا حدودی مشترک) از پوست اثر می گذارند. هایفو نفوذ عمیقتری به پوست داشته، فراتراز لایه درم رفته و قادر است تا به لایه SMAS برسد. این در حالی است که آر اف به چنین عمقی نفوذ نمی کند. آر اف بر لایه های اپی درم تمرکز داشته و فراتر از لایه درم نفوذ نمی کند.
  2. در حالیکه هایفو در یک جلسه انجام میشود ممکن است آراف به چندین جلسه درمانی نیاز داشته باشد. تعداد دقیق جلسات درمانی برای هر کدام از این روشها متفاوت است. چراکه بسته به نوع دستگاه و شرایط پوستی فرد متفاوته و به نظر تکنسین برمیگردد.
  3. استفاده از انرژی فراصوت در فرایند های زیبایی تکنیکی نسبتا جدید است. به همین دلیل، آراف مدت زمان بسیار بیشتری در زمینه جوانسازی صورت به کار گرفته شده است.

هر دو روش های آراف و هایفو ساعت پیری را به عقب بر می گردانند. اما نمی توانند از فرایند پیری جلوگیری کنند. انتخاب هر کدام از این درمان ها قطعا سبب بازگردانی سفتی پوست فرد می شود. اما به هر حال پوست به روند پیر شدن خود ادامه خواهد داد. با انجام آراف و هایفو، حجم ازدست رفته پوست که یکی از نشانه‌های پیری است، جبران نخواهد شد.

برای جبران باید به روشهای دیگری مانند تزریق ژل یا تزریق چربی متوسل شد. البته، تمامی تغییراتی که در صورت مشاهده می شوند در اثر پیری به وجود نمی آیند. بسیاری از این تغییرات در نتیجه سبک زندگی نادرست، مراقبت ناصحیح از پوست و عوامل محیطی و… هستند. ازجمله میتوان به آسیبهای ناشی ازآفتاب، سیگار کشیدن، مواد حساسیت زا، استرس، آلودگیها و آفت کشها اشاره کرد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.