تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

۱ بازديد

تزریق ژل بهتر است یا چربی  ؟


یکی از روش هایی رایجی که امروزه طرفدران بسیاری پیدا کرده تزریق فیلرها یا پر کننده ها می باشد.

فیلرها نیز به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:

 به دو دسته کلاژن و هیالورونیک اسید تقسیم بندی می شوند. این ژل ها به صورت آماده در بازار موجود هستند و پس از بی حسی صورت بر روی ناحیه مورد نظر تزریق می شود. در واقع تزریق ژل یک روش جوانسازی کم تهاجمی می باشد. معمولا نوع پر کننده ای که برای این روش انتخاب می شود به گونه ای است که کمترین عوارض را برای شخص به همراه داشته باشد. از ژل ها می توان در رفع خطوط اخم و خنده، فرم دهی و برجسته کردن نواحی مانند گونه و لب و خطوط اطراف چشم استفاده کرد.

تزریق چربی

برای جوانسازی پوست و پر کردن نواحی تحلیل رفته بدن به وسیله تزریق چربی، معمولا از بافت طبیعی خود بدن استفاده می شود. تزریق چربی در سه مرحله انجام می شود. مرحله اول مرحله تزریق محلول در نواحی مانند پهلو، بالای باسن و کنار قوزک پا می باشد. چربی های این ناحیه از بهترین نوع چربی ها می باشد و ماندگاری تقریبا بالایی دارد. مرحله بعد مرحله استخراج است که این چربی ها توسط کانولا یا سوزن های بسیار ظریف خارج می شوند و در بخش هایی که تحلیل رفته مانند گونه، خط خنده، خط اخم، دستگاه تناسلی، ناحیه ژنیتال، پشت دست ها و نواحی دیگر که دچار کاهش حجم شده است، تزریق می شود.

اما هر یک از این روش ها یک سری معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه بیان می شود.

تفاوت تزریق ژل و چربی

استفاده از چربی خود برای جوانسازی صورت، کلید جوانسازی صورت ممکن است از قبل در بدن شما پنهان باشد. افرادی که می خواهند چهره هایی را که با افزایش سن لاغر یا بد فرم می شوند، جوان کنند، به لطف پیشرفت در درمان های تزریقی مانند تزریق چربی و پرکننده های پوست، گزینه های ایمن، آسان و موثرتر از همیشه در اختیار دارند، در ادامه به بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل می پردازیم.

فضاهای بافت نرم مانند گونه کم حجم می شوند و با افزایش سن رنگ و فرم خود را از دست می دهند. در دستان جراح پلاستیک معتبر، تزریق چربی و پرکننده‌های پوستی راه‌های ساده‌ای برای معکوس کردن این اثرات و بازگرداندن پری صورت است که باعث می‌شود بیمار سال‌ها جوان‌تر به نظر برسد. این درمان ها همچنین می توانند برای ایجاد تعادل بهتر بین ویژگی های صورت برای اصلاح عدم تقارن استفاده شوند.

این روش‌ها بخشی از روند رو به رشد جراحی پلاستیک به سمت «بهینه‌سازی‌ها» هستند. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) گزارش می دهد که پرکننده های بافت نرم با انجام 2.6 میلیون تزریق به عنوان دومین روش محبوب ترین روش کم تهاجمی در ایالات متحده در سال گذشته رتبه بندی شدند. تزریق چربی‌های آرایشی یکی از بزرگترین پیشرفت ها را در مجموع داشته است که با توجه به آمارها نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش یافته است.

اما علیرغم اهداف یکسان آن ها برای افزایش جوانی به روشی که طبیعی به نظر برسد، تزریق چربی و پرکننده های پوستی روش های قابل تعویض نیستند. برای مقایسه مزایا و معایب هر درمان در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام راه حل به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.