بوکال فت چیست

۱ بازديد

 بوکال فت چیست


بوکال فت، زیر استخوان گونه شما قرار دارد و به صورت دو بالشتک چربی است. این بالشتک‌ها در افراد مختلف اندازه‌های متفاوت دارند. هرچه چربی ناحیه بوکال (Buccal) بیشتر باشد، به صورت ظاهری گردتر می‌دهد. وقتی فردی جراحی بوکال فت انجام می‌دهد، استخوان‌های گونه در وی نمایان‌تر خواهند شد. در این صورت یک تضاد سایه‌ای بین استخوان‌های گونه و فک پایین ایجاد می‌شود که از گردی صورت می‌کاهد و صورت بیشتر حالت V شکل پیدا می‌کند.

در جراحی بوکال فت با در نظر گرفتن سایز بوکال فت و هدفی که فرد از انجام این جراحی دارد، ممکن است همه یا بخشی از چربی باکال برداشته شود. بوکال فت دوباره رشد نمی‌کند؛ بنابراین نتیجه‌ای که از این عمل حاصل می‌شود، دائمی است. در بسیاری از موارد برای اینکه نتیجه بهتری از جراحی بوکال فت به دست آید، در کنار این جراحی، جراحی‌های زیبایی دیگر نیز انجام می‌شود؛ مثل برجسته کردن گونه یا روش‌های کمتر تهاجمی مثل تزریق ژل یا بوتاکس.

حذف چربی باکال یا همان بوکال یک انتخاب شخصی است. به طور کلی افراد زیر گزینه خوبی برای جراحی بوکال فت هستند:

  • افرادی که پُری بیش از حد صورت خود را دوست ندارند.
  • افرادی که خواهان گونه‎‌های برجسته هستند.
  • افرادی که مایلند گردی صورتشان کمتر شود.

تفاوت‌های ظریفی در ظاهر صورت هر فرد وجود دارد که باعث می‌شود نتیجه جراحی بوکال‌فت از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. بنابراین حتما لازم است که قبل از این عمل جراحی با یک پزشک متبحر مشورت شود. ممکن است افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند، با انجام جراحی بوکال‌فت اصلا نتیجه خوبی کسب نکنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.