بوتاکس دیسپورت

۱ بازديد

بوتاکس دیسپورت

اصولا چین‌وچروک صورت در اثر حرکات و انقباض مکرر عضلات نواحی زیر پوست ایجاد می‌شوند. تزریق مقادیر کم سم بوتولینوم در طی فرآیند بوتاکس، می‌تواند باعث مسدود کردن سیگنال‌های عصب به عضله و شل کردن عضلات شود. با آرام کردن عضلات زیرین، ظاهر پوست ناحیه مورد نظر صاف‌تر می‌شود. بنابراین بعد از تزریق نیز می‌توانید مثل همیشه اخم کنید، لبخند بزنید یا متعجب به نظر برسید، فقط بدون چین‌وچروک! نتایج بوتاکس به قدری طبیعی به نظر می‌رسند که این روزها به یک درمان غیر تهاجمی رایج تبدیل شده است.

می‌توان به صراحت اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ده نوع بوتاکس وجود دارد. بوتاکس دیسپورت (Dysport) یک برند اروپایی است که توسط شرکت داروسازی گالدرما در سوئیس تولید می‌شود. جالب است بدانید که استفاده از این نوع بوتاکس در ۶۹ کشور جهان تایید شده است و تقریبا ۲۵ سال سابقه در زمینه‌ی کارایی بالینی دارد و روشی نسبتا بدون درد است که زمان بهبودی سریعی دارد.

تفاوت اصلی بوتاکس دیسپورت با دیگر انواع بوتاکس در فرمولاسیون نهایی است که این مسئله روی بهبود عملکرد آن موثر است. برای تزریق بوتاکس دیسپورت نیازی به بستری شدن نیست و تمام کارها در مطب پزشک شما انجام می‌شود. معمولا اثرات مفید آن خیلی زود ظاهر می‌شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.