لیزر موهای زائد روشن و خاکستری

۲ بازديد

لیزر موهای زائد روشن و خاکستری


دلیلی وجود دارد که تکنسین لیزر قویاً به مشتریان توصیه می کند که هرگز موهای خود را قبل از جلسه روشن نکنید. بلوند کردن رنگدانه رنگ مو را از بین می برد. همانطور که قبلا ذکر شد، رنگدانه رنگ در مو چیزی است که انرژی نور تولید شده توسط دستگاه لیزر را جذب می کند. اگر رنگدانه ای برای هدف گیری وجود نداشته باشد، لیزر موهای زائد کار نخواهد کرد.

طیف رنگی مختلفی در موهای روشن وجود دارد. در حالی که بلوند پلاتینی بسیار نزدیک به سفید است، برخی از موهای بلوند دیگر به قهوه ای روشن نزدیک می شوند. لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن ترجیحاً ملانین در فولیکول های مو کار می کند.

 

بنابراین، هر چه مو روشن‌تر باشد، رنگدانه کمتری در خود نگه می‌دارد. لیزر موی روشن ممکن است همیشه روی افراد جواب ندهد، زیرا ممکن است ملانین کافی در مو وجود نداشته باشد تا هدف قرار گیرد.

علاوه بر این، یک عامل مهم در موفقیت درمان لیزر موهای زائد برای موهای روشن، تضاد رنگ پوست و مو است. اگرچه، پیشرفت در فناوری لیزر موهای زائد به زنان رنگین پوست امکان می دهد لیزر موهای زائد را انجام دهند، اما برای موهای بلوند کمی پیچیده تر است. موهای تیره رنگدانه ها را برای هدف نگه می دارند. موهای روشن ممکن است اینگونه نباشد. بنابراین، تشخیص موهای روشن از بافت های اطراف برای لیزر ممکن است سخت تر باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.