خدمات پروفایلو

۳ بازديد
خدمات پروفایلو


ژل پروفایلو (Profhilo) روش جدیدی در جوانسازی پوست صورت است که از هیالورونیک اسید برای احیا و ترمیم پوست و سفت کردن آن کمک می‌گیرد. پروفایلو برخلاف فیلرهای پوستی سنتی، صرفا فضای خالی داخل چین و چروک‌های پوستی را پر نمی‌کند، بلکه عامل قدرتمندی برای آبرسانی پوست است و به همین طریق باعث شادابی و جوان‌تر شدن چهره می‌شود. این روش با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، به بهبود رنگ و بافت پوست هم کمک می‌کند.

ژل پروفایلو (Profhilo) یکی از انواع بهترین برند ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که برای بهبود و احیای پوست استفاده می‌شود. این محصول دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می‌کند. پروفایلو حاوی غلظت بالای هیالورونیک اسید (۶۴ میلی‌گرم در میلی‌لیتر) با وزن مولکولی متفاوت است. این ترکیب باعث می‌شود هیالورونیک اسید به‌طور یکنواخت در پوست پخش شده و اثر بهتری بگذارد.

این مزوژل صورت با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، باعث بهبود کیفیت و ساختار پوست می‌شود که طی ۴-۲ هفته پس از تزریق مشاهده می‌گردد. پروفایلو با روش تزریق تکه‌تکه (سریال) در نقاط مختلف پوست استفاده شده تا اثر آن به‌طور یکنواخت در پوست پخش شود.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.