تزریق چربی پشت دست

۱ بازديد

تزریق چربی پشت دست


برای تزریق چربی به دست، ابتدا پزشکان چربی لازم را از بدن فرد متقاضی خارج می کنند. این چربی ها از مناطق انباشته شده ی بدن همچون پهلوها، شکم، ران ها یا باسن از طریق یک لیپوساکشن با استفاده از یک سرنگ و کانول برداشت می شود. پس از استخراج، سلول های چربی خالص سازی شده و از مواد زائد دیگر جدا می شوند. امکان نگهداری از این چربی‌ ها تا دو سال در سیستم مخصوص میسر است تا برای تزریق به فرد استفاده شوند. سپس پزشکان از بی حسی موضعی بر روی ناحیه ی تحت درمان استفاده می کنند تا دست ها بی حس شوند. چربی ها از طریق یک سوزن متصل به سرنگی خاص که تحت عنوان بلانت شناخته می شود، به نواحی مختلف دست که دچار کاهش حجم یا چروک شده است، تزریق می گردد. این چربی به راحتی در بین بافت‌ ها حرکت کرده و در سراسر دست پخش می شود. این روش برای پر کردن بافت پوست دست ها عالی است زیرا بسیار راحت توسط بدن مورد قبول قرار می گیرد. پس از انجام این تکنیک، حدود سه یا چهار روز تورم محتمل است و سپس این علائم رفع خواهند شد.

مزایای تزریق چربی به دست

• روند پیر شدن پوست دست ها و انگشتان گریز ناپذیر بوده و عوامل محیطی، جسمی متعددی نیز بر شدت آن خواهد افزود. به همین دلیل افرادی که به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند، با استفاده از تزریق چربی می توانند اثرات این پیری را محو نمایند.
• با توجه به اینکه سلول های چربی از بدن خود افراد گرفته می شود و سپس به دست ها منتقل می شود لذا نتایجی طبیعی و با کمترین خطر خواهیم داشت. در واقع این روش یک درمان غیر تهاجمی و ایمن است.
• ماندگاری تزریق چربی به بافت پشت دست‌ ها، بالا بوده و به طور دائم باقی می مانند. یعنی یکی از مزایای این روش نسبت به درمان‌ های دیگری همچون فیلرها و بوتاکس، عدم نیاز به تمدید مجدد می باشد.
• به دلیل اینکه چربی تزریق شده از بدن خود فرد گرفته می شود، امکان بروز حساسیت بسیار کم خواهد بود و بدون عفونت یا انتقال بیماری می باشد.
• در چربی تزریق شده به دست، سلول های بنیادی فراوانی وجود دارد که برای کلاژن سازی و جوانسازی پوست پشت دست بسیار سودمند هستند. در واقع لک های موجود و رگ ها یا استخوان های نمایان بر روی دست رفع می شوند و خطوط یا چین و چروک ها درمان می شوند.
• یکی از مزایای مهم تزریق چربی به دست، کم بودن عوارض آن است. معایبی محدود و کم همچون تورم وجود خواهد داشت که به سهولت پس از گذشت چند روز رفع خواهند شد.
• این تکنیک نیازی به بیهوشی عمومی ندارد لذا خطراتی در پی ندارد و کاملاً به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام خواهد گرفت.
• مدت زمان زیادی برای تزریق چربی به دست ها نیاز نیست و در زمان کوتاهی این درمان قابل انجام می باشد تا راحتی مراجعه کنندگان فراهم گردد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.