تزریق چربی به سینه

۱ بازديد

تزریق چربی به سینه


در این روش، افزایش حجم سینه با ظاهری طبیعی و نیز لیپوساکشن کلی بدن به طور همزمان امکان‌پذیر است. متخصص چربی را از منطقه‌ای از بدن مانند شکم، ران و یا بازوها گرفته و به سینه‌ها انتقال داده و تزریق می‌کند. با تکنیک تزریق چربی به سینه‌ها، دیگر نیازی به جراحی کاشت پروتز مصنوعی سالین یا سیلیکونی برای بزرگ کردن سینه‌ها نیست. در این تکنیک، چربی‌هایی که با لیپوساکشن برداشته می‌شود، برای افزایش حجم سینه دوباره به سینه‌ها تزریق می‌شود. چربی تزریق شده یک بافت زنده است و موجب بزرگ شدن سینه با ظاهری بسیار طبیعی می‌شود.

در طول عمل جراحی بزرگ کردن سینه با پیوند چربی، چربی از یک عضو اهدا کننده به روش لیپوساکشن برداشته می‌شود (معمولاً باسن، ران ها یا شکم). مهم است که توجه داشته باشید برای برداشتن چربی از همه انوع عمل جراحی لیپوساکشن نمی‌توان استفاده کرد. زیرا در برخی از انواع لیپوساکشن از ابزارهای مخصوص برای تابش لیزر یا امواج مافوق صوت استفاده می‌شود که می‌تواند به سلول های چربی آسیب رسانده و امکان استفاده از آنها برای پیوند یا تزریق را از بین ببرد. به همین خاطر لازم است با دکتر خود درباره روش لیپوساکشن در صورتی که شما علاقمند به عمل جراحی تزریق چربی به باسن و سینه هستید، صحبت کنید.

هنگامی که بافت چربی لازم از عضو اهدا کننده گرفته شد، این چربی برای انتقال و جایگذاری در عضو دیگر به دقت آماده سازی می‌شود. شکاف های ایجاد شده در این حالت بسیار کم و ناچیز هستند و برای اکثر بیماران نیاز به استفاده از داروی بی حسی موضعی برای انجام این عمل جراحی وجود دارد. فرآیند انتقال چربی، هر چند نیاز به جراح با تجربه دارد، یک عمل جراحی به نسبت ساده برای بیمار است و دوره ریکاوری آن نیز کوتاه می‌باشد. به خاطر داشته باشید که موفقیت در عمل جراحی پیوند چربی در هر ناحیه از بدن به شدت وابسته به تکنیک استفاده شده است. به همین خاطر لازم است برای این کار به جراحان دارای بورد تخصصی مراجعه شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.