بوتاکس واژن

۱ بازديد

بوتاکس واژن


 تزریق بوتاکس واژینال شامل تزریق بوتاکس توسط پزشک به طور مستقیم در عضلات واژن است. این فرآیند با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، بنابراین بیمار بیدار است؛ اما دردی احساس نخواهد کرد. محل تزریق باید در عضله واژن و ترجیحاً دیواره‌های جانبی آن باشد. پزشک دقت می‌کند که به‌هیچ‌عنوان بوتاکس واژینال به دهانه رحم نزدیک نشود. بوتاکس واژینال درمانی برای زنانی است که از مقاربت دردناک ثانویه ناشی از واژینیسموس (سفت شدن غیرارادی عضلات واژن) رنج می‌برند. در واقع بوتاکس را می‌توان برای کمک به شل شدن عضلات واژن تزریق کرد.

کاربردهای بوتاکس واژن (بوتاکس واژن برای چیست؟)

به صورت کلی بوتاکس واژن با هدف بهبود مشکلات واژن، اسپاسم عضلانی این ناحیه و رفع اختلالات ناشی از افزایش سن انجام می‌شود. می‌توان با تزریق بوتاکس به واژن، عضلات این ناحیه را لیفت کرد و موجب پرتر به نظر رسیدن واژن شد.

همچنین در بسیاری از موارد با هدف زیبایی، بوتاکس واژن برایجوانسازی واژن نیز کاربرد دارد. خصوصاً بعد از زایمان و افزایش سن که عضلات واژن شل شده و ساختار خود را از دست می‌دهد، بوتاکس می‌تواند افتادگی واژن را برطرف کند و جزء روش‌های عمل زیبایی واژن است.

علاوه بر اهداف زیبایی، تزریق بوتاکس در ناحیه واژن می‌تواند با اهداف درمانی نیز انجام شود. برای مثال می‌توان از این روش موثر برای درمان بی‌اختیاری ادرار، خصوصاً بعد از زایمان‌های مکرر یا افزایش سن استفاده کرد. این روش درمانی می‌تواند اختلالات درد جنسی مانند دیسپارونی و اختلالات برانگیختگی تناسلی را هم برطرف کند.

در افرادی که میل جنسی آنها کم شده و نمی‌توانند رابطه جنسی با کیفیتی داشته باشند، تزریق بوتاکس به واژن می‌تواند مفید باشد.

در نهایت تزریق بوتاکس در واژن می‌تواند در درمان زنان مبتلا به اسپاسم عضلانی لگن که به‌عنوان اختلال عملکرد کف لگن نیز شناخته می‌شود، موثر باشد. این اختلال خود عامل دیگر شرایطی مانند درد، مشکل در ادرار کردن، درد در هنگام رابطه جنسی و واژینیسموس می‌شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.