بوتاکس لب

۲ بازديد

بوتاکس لب

 تزریق بوتاکس لب روشی غیرجراحی است که باعث پرتر نشان دادن لب‌ها می‌شود. پزشک با تزریق سم بوتولونیوم به گوشه‌های لب و لب بالا یا پایین، نواقص ظاهری و چروک‌ها را برطرف کرده و باعث فرم‌دهی به لب‌ها می‌شود. با تزریق بوتاکس به لب‌ها، عضلات اطراف لب بالایی از کار می‌افتند و باعث شده که لب کمی رو به بالا و پرتر و بزرگ‌تر از حالت معمول دیده شود.

 

کاربرد بوتاکس لب

از کاربردهای بوتاکس لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چین و چروک دور لب یا خطوط معروف به خط سیگار دور لب (البته برای خطوط عمیق علاوه بر بوتاکس باید از فیلر هم کمک گرفت.)
  • درمان لبخند لثه‌ای
  • فرم دادن به لب‌ها
  • حجیم سازی لب‌ها

۱. بوتاکس لب عروسکی

بوتاکس لب عروسکی یکی از سبک‌های پرطرفدار بوتاکس است که لب بالا را حجیم‌تر می‌کند و قسمت منحنی لب پایین هم با تزریق عمق داده می‌شود. درواقع در بوتاکس لب عروسکی، لب به شکل فانتزی درمی‌آید و از حالت طبیعی پرتر، حجیم‌تر، بزرگ‌تر و پهن‌تر می‌شود.

۲. بوتاکس لب بالا

یکی از کاربردهای بوتاکس لب، برای افرادی است که افتادگی لب بالا دارند، یا به واسطه افزایش سن، از خطوط و چین و چروک‌های اطراف لب بالا رنج می‌برند. اگر مشکل افتادگی شدید نباشد یا خطوط و چروک‌ها سطحی باشند می‌توان از بوتاکس لب بالا کمک گرفت.

۳. بوتاکس لب طبیعی

از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین نوع بوتاکس لب، مدل طبیعی آن است که لب‌ها به شکل طبیعی و زیبا برجسته‌تر و پرتر می‌شوند. هدف این مدل تزریق، حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها و زیباسازی آن‌ها است.

۴. بوتاکس کنار لب

برخی افراد به صورت طبیعی گوشه لب افتاده دارند یا به‌خاطر سیگار کشیدن زیاد یا در اثر خنده و افزایش سن، کنار لب‌ها افتادگی و چروک دارند. اگر چروک سطحی باشد می‌توان با بوتاکس کنار لب مشکل را برطرف کرد. در لب‌های بزرگ و گوشتی که کنار لب‌ها فرورفته و نامشخص است با تزریق بوتاکس می‌توان کنار لب‌ها را برجسته کرد.

۵. درمان کجی لب با بوتاکس

بوتاکس نه فقط برای رفع چین و چروک‌های سطحی لب مناسب است که قابلیت تغییر فرم لب‌ها، ترمیم لب‌های افتاده و لیفت لب را نیز دارد. افرادی که دچار کجی لب هستند هم با تزریق بوتاکس می‌توانند فرم ظاهری لب را اصلاح کنند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.