بوتاکس دیستون

۲ بازديد

بوتاکس دیستون



تقریبا در سال ۱۳۹۶ بود که شرکت دانش‌بنیان ایمن واکسن البرز بعد از مدت طولانی تحقیق و بررسی، بوتاکس دیستون را عرضه کرد. البته پیش از آن تاییدیه لازم را از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دریافت کرده بود. پس از بوتاکس مصپورت که توسط شرکت داروسازی مصون دارو تولید شد، بوتاکس دیستون نیز توانست جایگاه ویژه‌ای در جامعه پزشکی پیدا کند.

از نظر کیفیت واقعا هر دو محصول داخلی رقبای خوبی برای برندهای خارجی هستند. با توجه به اینکه تحریم‌ها باعث کاهش واردات انواع برندهای معتبر مانند دیسپورت، زئومین و غیره شده‌اند. شرکت ایمن واکسن البرز در زمان عرضه بوتاکس دیستون در ویال‎های ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی، اعلام کرد که این محصول را طبق استاندارهای جهانی EP و USP تولید کرده است.

اگر تمایل به تزریق بوتاکس دارید، توصیه می‎کنیم در مورد این محصول که قیمت باصرفه و کیفیت عالی دارد با پزشک خود صحبت کنید.

دلایل لازم برای تزریق بوتاکس دیستون

پوست انسان از پروتئین‌های ساختاری کلاژن و کراتین تشکیل شده است. افزایش سن باعث تحلیل ساختار این پروتئین‌ها و افتادگی پوست می‌شود. علاوه بر این، انقباض مداوم عضلات زیرین پوست نیز منجر به شکل‌گیری و افزایش عمق چین‌و چروک‌ها می‌شود. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا امکان رفع چین‌و‌چروک‌ها وجود دارد؟

امروزه تکنیک‌های زیادی مانند تزریق فیلر یا مواد پرکننده به زیر پوست، هایفوتراپی با امواج فراصوت برای تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست، تزریق بوتاکس برای آرام‌سازی و شل کردن عضلات و غیره به منظور جوانسازی و ترمیم پوست صورت طراحی شده‌اند.

در میان همه این روش‌ها واقعا تزریق بوتاکس اثرگذاری بالا و هزینه کمتری دارد. در طی این روش از سم بوتولینوم استخراج شده از باکتری ﮐﻼﺳﺘﺮﯾﺪﯾﻮم ﺑﻮﺗﻮﻟﯿﻨﯿﻮم برای مسدود کردن سیگنال‌های عصبی عضلات خاص استفاده می‌شود. در نتیجه با ضعیف شدن و فلج شدن عضلات به مدت ۳ تا ۴ ماه، زمینه ترمیم پوست و کاهش چین‌وچروک‌های آن فراهم می‌شود. بعد از گذشت این بازه زمانی باید برای تزریق مجدد بوتاکس اقدام کرد.

مطالعات نشان داده‌اند که تفاوت زیادی بین عملکرد و مدت ماندگاری بوتاکس دیستون و مصپورت وجود ندارد. در نهایت این پزشک است که براساس تجربه خود و محل تزریق به سراغ تزریق یکی از آن‎ها می‌رود.

بهتر است بدانید که تزریق بهترین برند بوتاکس در جهان نیز نمی‌تواند برای همیشه خطوط و چین‌وچروک‌ها را به طور کامل حذف کند. در واقع شما بوتاکس تزریق می‌کنید که تعداد و عمق خطوط قبلی صورت کاهش پیدا کرده و از تشکیل خطوط جدید پیشگیری شود. بنابراین، با توجه به موقت بودن اثرات این روش لازم است که مدام آن را تجدید کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.