لک های ناشی از آفتاب

۱ بازديد

لک های ناشی از آفتاب


اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه از شر لک های خورشید خلاص شوید، سراغ کرم‌های دارای هیدروکینون ۲درصد بروید. چندین دهه است که آزمایش‌های مختلفی روی این ماده انجام شده و اثربخشی هیدروکینون برای درمان لک قهوه ای به اثبات رسیده است. در این بین از محافظت پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید هم غافل نشوید و همیشه‌ از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

ناگفته نماند در کنار کرم‌هایی که دارای ترکیبات هیدروکینون هستند، می‌توانید از یک کرم ضدلک عالی با ترکیباتی مانند ویتامین C، نیاسینامید و‌ آزالائیک اسید، کمک بگیرید. این ترکیبات، رنگ پوست را یکدست می‌کنند و ظاهری جذاب و شاداب به پوست می‌دهند.

به‌ این نکته هم اشاره کنیم  انواع لک پوستی ناشی از نور خورشید به‌راحتی یا به‌سرعت از بین نمی‌رود؛ بنابراین ضمن استفاده از محصولات ضد لک، باید صبور باشید. مسلماً با این توضیح، نباید توقع داشت این لک ها در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت از بین بروند. تحقیقات کلینیکی هم ثابت کرده است که از بین رفتن لک در کوتاه مدت، عملی نیست و چه بسا نیاز باشد در کنار استفاده از کرم‌ها و روش‌های معمولی،‌ از پزشک مختصص پوست نیز کمک بگیرید.

در نهایت می‌توان گفت معمولاً انواع لک پوستی ناشی از نور خورشید کاملاً بی‌خطر بوده و درمان آن نیز با صرف وقت و حوصله انجام می‌شود. یکی از راه‌های درمان این عارضه، استفاده از یک کرم ضدلک عالی است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.