ژل لب مدل قلبی

۲ بازديد

ژل لب مدل قلبی


در طول تاریخ تمامی انسان‌ها به دنبال دستیابی به زیبایی بیشتری برای پوست و چهره خود بودند لذا در هر جامعه اکثراً قشر جوان پیرو مد بوده است. بسیاری از بازیگران و هنرپیشه‌گان معروف به عنوان مصادیقی که به دنبال زیبایی بیشتر می‌گشتند، معرفی می‌شدند. این گونه از افراد با پوشش و همچنین اجزای صورتشان به عنوان الگو شناخته می‌شدند. در عصر کنونی به دلیل پیشرفت‌ها در علم پزشکی به سادگی می‌توان تغییرات زیادی را بر روی چهره اعمال کرد.

یکی از تزریق‌هایی که متخصصان و پزشکان با حساسیت بالا اقدام به انجام می‌کنند، تأثیر ژل لب مدل قلبی است. در واقع برای تزریق ژل و رسیدن به لب مدل قلبی نیاز به مهارت و همچنین ظرافت خواهد بود. چرا که در صورت نداشتن مهارت کافی و تزریق تغییر در حالت بینی و همچنین خط بالای لب را شاهد خواهیم بود. از آنجایی که تناسب صورت و لب‌ها بسیار مهم اهمیت است از طریق ژل لب مدل قلبی باید بسیار با دقت انجام شود.

برای تزریق ژل مدل قلبی لازم است تا در مرحله اول یک ماده بی‌حسی به لب تزریق شود تا لب‌ها بی‌حس کردند سپس در قدم بعدی به وسیله ژل هیالورونیک اسید اقدام به تزریق به لب بالایی می‌کند. در زمان تزریق این ژل باید دقت کرد که با آرامش و با آرامی عمل تزریق انجام گردد. در واقع با تزریق آرام و کنترل شده باید فاصله قلبی شکل میان دو حاشیه لب بالایی را به وجود آورد. نکته مهم و حائز اهمیت در زمان تزریق این است که در صورتی که ژل بیش از حد مورد نیاز بر لب بالایی تزریق شد جای نگرانی نخواهد بود. پزشک مربوطه با انجام ماساژ‌های پی در پی فرم نهایی لب‌ها را به وجود می‌آورد.

همه چیز درباره تزریق ژل لب مدل قلبی

باید دقت کرد که برای تزریق فیلر کمترین میزان جراحت به لب را وارد کرد. تزریق ژل و دستیابی به لب مدل قلبی در تمامی دنیا طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیبایی برای لب به حساب می‌آید. برای این که بتوانید تصور بهتری از تزریق ژل لب مدل قلبی داشته باشید لازم است تا با بخش‌های مختلف و گوناگون لب آشنا باشید. به طور کلی لب‌ها از چندین بخش تشکیل می‌شوند که بخش صورتی رنگ لب که دارای حساسیت بسیار بالایی است تحت عنوان vermilion شناخته می‌شود.

بخش دیگری از لب که به عنوان ناحیه مرکزی لب بالایی معرفی می‌شود کمان کوپید نام دارد. همچنین خطی که به صورت عمودی بر روی ناحیه مرکزی لب بالایی قرار دارد تحت عنوان فیلترم نامیده می‌شود. ناحیه مرکزی لب بالایی یا همان کمان کوپید تأثیر قابل توجهی بر روی زیبایی لب دارد. با تغییرات بسیار کوچکی بر روی این ناحیه از لب می‌توان فرم لب مناسبی را ایجاد کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.