سیاهی پشت گردن

۲ بازديد

سیاهی پشت گردن


برخی از بیماری‌ها باعث می‌شوند که تغییراتی در ظاهر ما ایجاد شوند و محسوس‌ترین تغییرات، خود را در پوست نشان می‌دهند. ایجاد جوش، تغییر رنگ پوست، قرمزشدن یا سیاه شدن، التهاب و غیره همگی از عواملی هستند که باعث ایجاد تغییر در رنگ پوست و ظاهر ما خواهند شد.

سیاهی پشت گردن، گاهی اوقات می‌تواند نگران‌کننده باشد. پیش از هر کاری بهتر است اول به پزشک مراجعه کنید. اگر مشکل شما به دلیل حرارت و تابش نور خورشید باشد، با درمان‌هایی ساده، رنگ پوست تغییر خواهد کرد. اما اگر به بیماری خاصی مربوط باشد، باید تحت درمان پزشک متخصص قرار بگیرید.

علل ایجاد سیاهی پشت گردن چیست؟

درمان سیاهی پشت گردن می‌تواند راه‌های مختلفی داشته باشد. اما قبل از آن بهتر است علت ایجاد این سیاهی مشخص شود. برخی پزشکان معتقدند که درمان این تیرگی با روش تشخیص علت آن، رابطه مستقیمی دارد. البته جای هیچ نگرانی نیست.

برای انجام پروسه درمان، شما باید قبل از انجام هر کاری بدانید که سیاهی پشت گردن نشانه چیست؟ علاوه بر ایجاد آلودگی یا بیش از حد در معرض نور آفتاب قرارگرفتن، برخی از بیماری‌ها مانند درماتیت نگلکتا، آکانتوز نیگریکانس، درماتوز خاکستری، دیس کراتوز مادرزادی، بالابودن انسولین خون و غیره می‌توانند باعث ایجاد تیرگی در پشت گردن شما بشوند.

پزشک بعد از پرسیدن سؤالات موردنظر، گردن بیمار را معاینه خواهد کرد. اگر هیچ‌کدام از این بیماری‌ها باعث ایجاد تیرگی در پوست گردن نشده باشند، بیمار را به متخصص پوست و مو معرفی می‌کند. برخی از آزمایش‌ها مانند آزمایش خون و نمونه‌برداری از پوست نیز در مشخص‌شدن علت این مشکل مؤثر هستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.