موهای زائد گوش

۲ بازديد

موهای زائد گوش


همه افراد دارای موی گوش و بینی هستند؛ اما در برخی از اشخاص مخصوصاً آقایان حجم این موها بسیار زیاد بوده و ظاهری ناخوشایند به وجود می‌آورند. به همین دلیل همه به دنبال راهی برای حذف این موهای زائد هستند. لیزر موهای گوش و بینی یکی از روش‌های مؤثر برای حذف موهای زائد است که هنوز رایج نشده است.

با پیشرفت دستگاه‌های لیزر دیگر دلیلی برای ترس و نگرانی وجود نخواهد داشت و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با خیالی راحت موهای گوش و بینی خود را لیزر کنند. حذف موهای زائد گوش با لیزر نه‌تنها هیچ خطری ندارد؛ بلکه باعث آراسته‌شدن ظاهر و افزایش اعتمادبه‌نفس نیز می‌شود. پرتوهای ساطع شده از دستگاه لیزر قدرت نفوذ به بافت بدن را نداشته و تنها فولیکول مو را هدف قرار می‌دهند.

لیزر موهای زائد بینی بر خلاف سایر روش‌های حذف موهای زائد مانند موچین یا وکس رشد مجدد موهای زائد و ضخامت‌شان را کاهش می‌دهد و عوارضی نخواهد داشت.

لیزر موهای گوش و بینی امکان پذیر است؟

ظاهری مرتب و آراسته تنها با پوشیدن لباس‌های زیبا ممکن نمی‌شود؛ بلکه نیاز به رعایت برخی اصول و معیارهای زیبایی نیز هست. موی زائد یکی از مواردی است که اگر در حجم زیاد و ضخیم باشد ظاهری ناخوشایند و حس بدی برای فرد به همراه خواهد داشت. پیشرفت‌های گسترده در زمینه لیزر این مشکل را نیز برطرف کرده و راه چاره‌ای برای آن ارائه داده است.

لیزر موهای گوش و بینی از رشد موی اضافی جلوگیری کرده و تا ۸۰ درصد رشد مو را متوقف خواهد کرد. قبل از هرگونه اقدام افراد باید از پزشک مشورت گیرند تا بر اساس ضخامت مو و رنگ پوست آن‌ها دستگاه و طول‌موج مناسب و روش متناسب شخص مشخص گردد. این روش کاملاً بی‌ضرر است و اگر توسط اپراتور باتجربه انجام شود عوارض نیز نخواهد داشت. فرایند لیزر به این‌گونه است که اشعه ساطع شده از دستگاه بر سطح پوست توسط فولیکول‌های تیره‌رنگ مو جذب شده و با تبدیل‌شدن به حرارت پیازچه مو می‌سوزد.

همین عمل اگر به‌صورت منظم در فواصل زمانی مشخص شده انجام شود رشد موی زائد را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و موهای باقیمانده بسیار ضعیف و نازک رشد خواهند کرد.

روش انجام لیزر موهای گوش و بینی به این‌گونه است که پزشک ابزار دستی لیزر را بر روی پوست می‌گذارد، این سری مجهز و کوچک بوده و قابلیت حرکت در میان راه‌های گوش را دارد. پس از قرارگیری سری لیزر بر روی پوست، بدون واردشدن کوچک‌ترین آسیبی به لاله گوش و اطراف بینی گرمای ساطع‌شده توسط فولیکول مو جذب شده و می‌سوزد. این کار از حساسیت بالایی برخوردار است به همین دلیل باید دستگاه مجهز، تجربه و مهارت وجود داشته باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.