لیفت پوست

۲ بازديد

لیفت پوست


لیفت صورت (Face Lift) یک تکنیک زیبایی است که با برداشتن پوست اضافی، از بین بردن چین‌وچروک و سفت کردن بافت صورت به جوان‌سازی آن کمک می‌کند. شما با انجام لیفت‌صورت می‌توانید تا 10 سال جوان‌تر به‌نظر برسید.

شادابی و جوانی پوست یکی از دغدغه‌های اصلی زنان و مردان در جوامع مدرن محسوب می‌شود. معمولا با افزایش سن، پوست صورت خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که نتیجه آن افتادگی و چین‌وچروک است. لیفت صورت یکی از تکنیک‌های جوان‌سازی و بازگرداندن طراوت به صورت شماست. 

این تکنیک معمولا با روش‌های مختلفی بر روی دو سوم پایینی صورت منتهی به گردن انجام می‌شود. 
لیفت صورت به معنی بالا کشیدن پوست برای جوان‌تر به نظر رسیدن و برگشت شادابی آن است. در طول این فرایند پوست صورت از قسمت گونه، گردن و بخشی از پیشانی به سمت بالا کشیده خواهد شد. بدین ترتیب چین و چروک‌های آن نواحی به‌طور کامل صاف می‌شوند و پوست صورت دوباره سفتی خود را به دست می‌آورد. عمل لیفتینگ بدون باقی گذاشتن جای بخیه روی صورت انجام می‌شود، زیرا آن‌ها کاملا جذب صورت خواهند شد.

بهترین روش لیفت صورت کدام است؟

این تکنیک زیبایی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر یک بر اساس نیاز شما و متناسب با فرم صورت انتخاب خواهند شد. به‌طور کلی روش انجام لیفتینگ صورت به شکل دائمی یا موقت است. روش دائمی این تکنیک به لیفت صورت با جراحی معروف شده که پوست اضافی ناشی از چین‌وچروک و افتادگی به‌طور کامل برداشته خواهد شد. اما در روش موقت با وجود تغییرات مشابه باید هر 6 ماه یا یک سال برای ترمیم مجدد به پزشک مراجعه کنید. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.