فیلر اینووسنس

۳ بازديد

فیلر اینووسنس


ژل فیلر اینووسنس ساخت کشور ایران است که در لابراتورهای مجهز آزمایش شده و توسط فناوری‌های به‌روز تولید شده است. فیلر  Inovosenseقادر به پر کردن چین‌وچروک‌های سطحی، متوسط و عمیق پوست است تا ظاهری جوان و زیبا به افراد ببخشد. ماده اصلی تشکیل‌دهنده ژل فیلر اینووسنس هیالورونیک اسید است؛ ماده‌ای که به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و منجر به استحکام، کشسانی و لطافت پوست می‌شود.

انواع ژل فیلر اینووسنس منجر به آبرسانی و جوان‌سازی پوست می‌شوند که در نواحی مختلف صورت و گردن استفاده می‌شوند. در ادامه به انواع ژل فیلر اینووسنس اشاره می‌کنیم.

ژل فیلر اینووسنس سیلک (Inovosense Silk)

چین‌وچروک‌های سطحی پوست مانند خطوط اطراف دهان، خطوط اطراف چشم، خطوط ریز پشت لب و خطوط ریز حاشیه لب توسط ژل فیلر اینووسنس سیلک برطرف می‌شوند. کاربرد دیگر فیلر  Inovosenseکانتورینگ لب‌ها است که نتایج زودهنگام و موثری ارائه می‌دهد.

ژل فیلر اینووسنس شاین (Inovosense Shine)

از این فیلر  Inovosenseبرای آب‌رسانی به نواحی صورت، گردن، دکلته و پشت دست‌ها استفاده می‌شود. این فیلر فاقد اتصالات عرضی در ساختار خود است و به همین دلیل به‌سرعت جذب پوست شده و اثرگذاری خود را نشان می‌دهد. ماندگاری فیلر اینووسنس شاین نسبت به انواع دیگر فیلرهای این برند کمتر بوده و برای تحقق اهداف زیبایی خود باید چندبار در سال تزریق آن را تکرار کنید.

ژل فیلر اینووسنس اسمایل (Inovosense Smile)

همان‌طور که از نام این فیلر Inovosense مشخص است، برای رفع خطوط اطراف دهان و خط خنده کاربرد گسترده‌ای دارد. این ژل فیلر اینووسنس برای درمان خطوط متوسط استفاده می‌شود که می‌توان از جمله آن‌ها به چین‌وچروک‌های پیشانی و خطوط کنار چشم اشاره کرد. فیلر اسمایل اینووسنس برای کاربرد دیگری نیز استفاده می‌شود: حجیم کردن لب‌ها و زیباسازی آن‌ها.

ژل فیلر اینووسنس استایل (Inovosense Style)

این فیلر Inovosense برای زاویه‌سازی و پر کردن حجم از دست‌رفته صورت کاربرد بیشتری نسبت به انواع دیگر ژل‌های اینووسنس دارد. فیلر استایل اینووسنس برای برطرف کردن چین‌وچروک‌های عمیق صورت، حجم‌دهی به گونه، شقیقه و همچنین اصلاح فرم بینی و زاویه‌سازی فک کاربرد دارد. ماندگاری این فیلر در بدن معمولا نه الی ۱۲ ماه است که ماندگاری طولانی‌مدتی محسوب می‌شود.

ژل فیلر اینووسنس شیپ (Inovosense Shape)

این فیلر Inovosense به‌طورخاص برای اهداف کانتورینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. کانتورینگ بخش‌های مختلف صورت نظیر پر کردن گونه، زاویه‌سازی فک و اصلاح فرم چانه با این ژل فیلر اینووسنس انجام می‌شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.