تزریق میدفیس

۲ بازديد

تزریق میدفیس


همه شما می دانید که علل مختلف سبب کاهش حجم پوست و خاصیت انعطاف پذیری آن می شود. در این شرایط قدرت پوست کم شده و با ضعیف شدن آن دیگر توانایی بالا نگه داشتن ساختار های تشکیل دهنده بافت های زیرین کاهش پیدا خواهد نمود.

ساده اگر بگوییم در واقع قدرت جاذبه پوست در آن منطقه از بین رفته و پوست، آویزان می شود. در چنین شرایطی با انجام تکنیک تزریق فیلر به قسمت یک سوم میانی صورت یا همان مید فیس مانع از این اتفاق شده و دوباره فرد را به حالت قبلی بر می گردانند. در نهایت؛ لیفت میدفیس با تزریق فیلر توسط پزشکان سبب جوانسازی پوست و کاهش ویژگی های غیر مطلوب صورت می کنند.

اما اگر بخواهیم برایتان دقیق تر توضیح دهیم لازم است بدانید که لیفت میانی صورت در واقع تزریق فیلر به قسمت مورد نظر یعنی درست از فضای بالای لب تا گوشه چشم را هدف قرار داده و سبب سفت شدن پوست می شود. 

نحوه انجام لیفت میدفیس با تزریق فیلر

حال که با تزریق میدفیس آشنا شدید بهتر است از نحوه انجام و نوع عملکرد این اقدام نیز آشنایی های لازم را بدست آورید. روز درمان در ابتدا پزشک قسمت هایی از صورت را که باید توسط تزریق فیلر های پوستی برجسته سازی شود، انتخاب نموده و آن محل را به جهت آمادگی بیشتر با مواد آنتی باکتری تمیز می کند.

همزمان با این تمیز شدن، محل مورد نظر بی حس نیز می شود. در انتها با دقت فراوان با استفاده از یک سرنگ مخصوص به ناحیه مورد نظر فیلر تزریق می شود.

مزایای لیفت میدفیس با تزریق فیلر

هر اقدام زیبایی به یقین دارای مزایای بسیاری برای مخاطبان و مراجعه کنندگان خود م باشد. تزریق فیلر میدفیس نیز خارج از این قانون نمی باشد. در واقع بهتر است بدانید که شما در لیفت میدفیس با تزریق فیلر از مزایایی که در ذیل به آن اشاره شده است به خوبی بهره مند خواهید شد. همچون:

  • درمان افتادگی صورت
  • افزایش حجم در قسمت میانی صورت
  • دارای ماندگاری اولیه و ثانویه به علت تحریک پوست برای ساخت کلاژن
  • ایجاد فرم طبیعی برای صورت و گونه ها
  • رفع افتادگی بخش تحتانی صورت
  • کم شدن عمق خنده
  • جوانسازی و آبرسانی پوست

 






تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.