تشخیص بوتاکس اصلی از تقلبی

۲ بازديد

تشخیص بوتاکس اصلی از تقلبی


سم بوتاکس با عنوان های مختلف در بازار به فروش میرسد. این نام های تجاری کیفیت های متفاوتی دارند اما همه ی آن ها به یک منظور در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. بهترین مارکهای بوتاکس اصل عبارتند از دیسپورت، مسپورت، نورونوکس، میوبلاک، دیستون، زومین، درماتوکس و غیره.

برخی افراد این مشکل را دارند که چگونه یک بوتاکس اصل را از بوتاکس تقلبی شناسایی کنند. یکی از مراحل مهم برای تزریق بوتاکس انتخاب کلینیک معتبر می باشد. این مورد تا حد زیادی خیال افراد را بابت اصل بودن بوتاکس راحت می کند. معمولا پزشک متخصص که تجربه کافی در زمینه بوتاکس داشته باشد در زمان خرید به اصل بودن بوتاکس توجه می نماید.

داشتن گواهی FDA می تواند یکی از مراحل مهم در انتخاب بوتاکس باشد. بهتر است قبل از تزریق بوتاکس از پزشک یا کسی که تزریق را برایتان انجام می دهد بخواهید تا بسته بوتاکس را به شما نشان دهد. پزشک معالج وظیفه دارد اطلاعات مورد نیاز را در مورد برند مصرفی در اختیار شما قرار دهد.

خالص سازی بوتاکس اصل از بوتاکس تقلبی

به طور کلی بوتاکس هایی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند بوتاکس اصل شناخته می شوند. بوتاکس اصل حدود 3 تا 6 ماه ماندگار است. به همین دلیل اگر اثر بوتاکس قبل از این مدت از بین برود احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد. تکنولوژی خالص نمودن بوتاکس دارای مراحل پیچیده و هزینه بر می باشد. در تولید بوتاکس تقلبی این فرآیند به طور کامل انجام نمی شود و همین موضوع باعث ارزان تر بودن بوتاکس های ناخالص و تقلبی است.

در صورتی که یک بوتاکس حاوی مواد ناخالص باشد پس از ورود به بدن با پروتئین هایی که در بافت های مختلف بدن وجود دارد ترکیب شده و مولکول های تازه ای را به وجود می آورد. این مولکول ها از طرف سیستم دفاعی بدن به عنوان یک عامل مهاجم شناخته شده و بدن برای از بین بردن آنها اقدام می کند. در نتیجه در محل مورد نظر التهاب به وجود می آید. گاهی اوقات بیماری های خود ایمنی از همین جا نشات می گیرد.

تزریق بوتاکس اصل

از آنجا که مواد بوتاکس نسبت به دمای سرد حساس می باشند از پزشک یا فردی که بوتاکس را برای شما تزریق می کند بخواهید تا ویال بوتاکس را در مقابل چشم شما باز کند. با این کار مطمئن می شوید بسته قبلا باز نشده و در معرض هوای آزاد قرار نگرفته است. برای شناسایی پزشک و یا مرکز معتبر نیز می توانید از اطلاعاتی که در انجمن جراحان و پزشکان زیبایی در اینترنت وجود دارد استفاده نمایید.

عوارض تزریق بوتاکس های تقلبی

تزریق نمودن بوتاکس تقلبی می تواند دارای عوارضی باشد. یکی از این عوارض آسیب دائمی به اعصاب است. در موارد دیگر با تزریق این نوع بوتاکس ممکن است فلج شدن قسمتی از صورت رخ دهد. ایجاد ورم و قرمزی پس از تزریق و یا عفونت در آن محل می تواند از پیامدهای تزریق بوتاکس های تقلبی باشد. از دیگر مواردی که ممکن است در صورت تزریق بوتاکس های تقلبی در پوست بوجود آید واکنش های حساسیتی، افتادگی پلک و دوبینی میباشد. در موارد نادر انحراف چشم نیز در پی تزریق بوتاکس گزارش شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.