اسکوم تراپی

۲ بازديد

اسکوم تراپی


اسکوم تراپی یک فناوری به منظور درمان پوست است که در آلمان ابداع شده است و با استفاده از امواج اولتراسوند و ژل‌های مخصوص در جهت فعال کردن بافت‌های عضلانی، تقویت بازسازی و انعطاف پذیری سلوبلهای پوست کاربرد دارد. این دستگاه‌ها ژل‌های مخصوص را به عمق پوست می‌رساند تا پوستی شفاف‌تر، روشن‌تر و درخشان‌تر ایجاد شود.

استفاده از دستگاه اسکوم سال‌های زیادی است که در میان دوستداران زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما همچنان یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوان‌ کننده پوست در کنار اندولیفت ، مزوتراپی و هایفوتراپی به حساب می‌آید. در واقع هنوز هیچ دستگاهی پیدا نشده که بتواند جایگزین برحق این فرآیند منحصر به فرد باشد. کلینیک‌های زیبایی به طور گسترده از این دستگاه برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند.

مکانیسم دستگاه اسکوم تراپی

اسکوم‌تراپی از طریق دستگاهی به نام SQOOM انجام می‌شود. در این فرآیند، دستگاه از طریق فراصوت و امواج یونی بر روی لایه بیرونی و میانی پوست تأثیر می‌گذارد. در واقع این حرکت دستگاه، لرزش‌های خفیفی را بر روی پوست شما ایجاد می‌کند. این لرزش‌ها موجب می‌شوند، که دریچه‌های ریز و درشتی بر روی پوستتان باز شود. دریچه‌هایی که راهی می‌شوند برای ورود اکسیژن به لایه میانی پوست. در واقع پوست شما از طریق این فرآیند خیلی بهتر از قبل نفس می‌کشد. البته کارایی لرزش‌های خفیف ولی اثرگذار به همین جا ختم نمی‌شود. حالا نوبت ورود انواع مواد مغذی و جوان‌کننده به پوست است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.