تفاوت سابسیژن با میکرونیدلینگ

۴ بازديد

تفاوت سابسیژن با میکرونیدلینگ

جهت اینکه تمام جای جوش و اسکار باقی مانده از بین روند می توان هم از روش سابسیژن و هم از میکرونیدلینگ استفاده کرد. به صورت کلی جای جوش به سه دسته مختلف تقسیم می شود که راج ترین آن اسکار آتروفیک می باشد که در سطح پوست به شکل حفره هایی مشاهده می شود. دلیل رخ دادن این اسکار می تواند التهاب مزمن باشد. دسته دوم را جوش های کلوئید تشکیل می دهند که شکل و ظاهر بسیار ناخوشایندی را برای صورت به وجود می آورند.

اسکارهایی که با رنگ های مختلف می باشند جز دسته سوم هستند که علت متغیر شدن این رنگ می تواند بالا رفتن ملانین یا کم شدن ملانین باشد. با دخیل کردن روش سابسیژن و میکرونیدلنگ می توان جای جوش های برآمده و فرو رفته را برطرف کرد اما روش های این دو بسیار با هم تفاوت دارد. متخصص پوست پس از اینکه جای جوش ها را ارزیابی کرد نوع روشی که باید برای از بین بردن آن ها استفاده شود را انتخاب می کند که زیبایی صورت را به فرد برگرداند. سابسیژن برای تمامی اسکارها اثرات متفاوتی دارد امکان دارد در بعضی از اسکارها کمتر نتیجه دریافت شود به همین علت مشخص شدن نوع جای جوش به وسیله متخصص پوست اهمیت بسیاری دارد.

 
 
 

سابسیژن برای جای جوش

برای انجام در پوست برشی به وجود می آید که این را باید گفت که این روش غیر تهاجمی می باشد و توسط یک سوزن منحصر به فرد و باریکی انجام می شود که سوزن کانولا نامیده می شود. اسکارهایی که فرو رفته و به شکل حفره هستند می توانند بهترین نتایج را از سابسیژن داشته باشد. در این روش به دلیل برشی که به وسیله سوزن سابسیژن رخ می دهد احتیاج به ترمیم دارد که در نتیجه این ترمیم کلاژن و الاستین جدیدی تولید می کند و تمامی فرو رفتگی ها را از بین می برد.

به وسیله این روش برشی در زیر پوست به وجود می آید که البته هیچگونه تیغی در آن دخیل نمی باشد و به وسیله یک سوزن منحصر به فردی و ظریفی این کار به نام سوزن کانولا انجام می شود. امکان دارد فرد دچار درد اندکی شود که این درد بسیار زود گذر می باشد. در اسکارهای فرو رفته با قعر گرد می توان نتیجه بسیار خوبی را دریافت کرد. برشی که ایجاد شده است احتیاج به ترمیم دارد که در نهایت این ترمیم کلاژن و الاستین جدید ساخته می شود و فرو رفتگی ها از بین می روند.

میکرونیدلینگ برای جای جوش

میکرونیدلینگ توسط یک ابزار مخصوصی انجام می شود این ابزار حاوی سوزن هایی می باشد که در نواحی مورد هدف به پوست نفوذ کرده و موجب تولید کلاژن و الاستین جدیدی می شود و در نتیجه جای جوش و اسکار از بین می روند. در میکرونیدلینگ از یک ابزار منحصر به فردی استفاده می شود این ابزار حاوی تعدادی سوزن می باشد که در نواحی مورد نظر وارد عمق مناسبی از پوست می شوند و موجب می شود کلاژن و الاستین جدید تولید شود و در نهایت جای اسکار برطرف و از بین روند.

سابسیژن و میکرونیدلینگ هر دو روش هایی هستند که جهت از بین بردن جای جوش استفاده می شوند. پوست برای اینکه جوان بماند و شادابی خود را از دست ندهد احتیاج به کلاژن و الاستین دارد و زمانی که به دلیل بالا رفتن سن و ترکیب عوامل دیگری همچون برنامه غذایی نامناسب، نور خورشید و بیماری ها تولید این مواد مغذی مورد نیاز پوست کم می شود و پوست به چین و چروک و افتادگی مبتلا می شود و شکل اصلی خود را از دست می دهد بعضی از افراد برای بازگرداندن جوانی به پوست خود از روش های گوناگونی استفاده می کند که میکرونیدلینگ و سابسیژن از انواع این روش ها می باشند که سابسیژن و میکرونیدلینگ دو روش فوق العاده برای جوانسازی پوست هستند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.